فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۵۱ سارق و توقیف ۲۰۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح ضربتی پلیس در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در راستای پاسخ به مطالبات به حق مردمی و ارتقاء امنیت اجتماعی، با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات هماهنگ و همزمان در کرج با حضور ۵۵ تیم خودرویی و عملیاتی، ۵۱ سارق دستگیر و ۱۰۹ خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: همچنین در این طرح ۲۰۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و ۷۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سرهنگ قاسم پور با بیان این که در این طرح ۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و حدود ۳ کیلوگرم انواع ماده مخدر از مخفیگاه آن‌ها کشف شد، گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

 او با بیان این که برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه را با جدیت پیگیری می‌کنیم، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به مأموران اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.